сряда, 4 март 2015 г.

Ако клиентът е доволен, ще се върне отново

| No comment

- Учителю – обърнал се ученикът към своя учител – моят партньор в нашата фирма се занимава с реклама и ми се струва, че не винаги постъпва правилно. Бих искал да се консултирам с тебе.

- Говори – казал учителят – ще се опитам да ти бъда полезен.

- Той прави реклама на нашите продукти и съвсем целенасочено крие истината от клиентите за тях, като им прибавя нови качества и скрива други, просто лъже нашите купувачи. Когато разговарям с него за тези му постъпки, той отвръща, че не е имал време да каже всичко за избрания продукт на клиентите. Започвам да споря с него и му казвам, че не съм съгласен да подвеждаме нашите купувачи, той отвръща, че най-важното е клиентите да идват при нас, а всичко останало зависи от майсторството на продавачите. Аз се занимавам с подготовката и обучението на продавачите. Те почти всеки ден идват и ми се оплакват, че се чувстват, като лъжци, защото се налага да прикриват и да преувеличават качествата на нашите продукти. Какво ще ме посъветваш да кажа на моя партньор? Как да му обясня, че не е прав?

- Постарай се да му внушиш една единствена мисъл – най-важното не е, че клиентът е дошъл при вас, най-важното е той да си тръгне доволен. Тогава той ще дойде още един път, а след това отново и отново. Но малко хора, които са измамени веднъж, искат да ги измамят пак


Tags : ,

Няма коментари:

Публикуване на коментар